Translate

2014年5月16日 星期五

Let it be!

When I find myself in time of trouble
Mother Mary comes to me
Speaking words of wisdom: Let it be
And in my hour of darkness
She is standing right in front of me
Speaking words of wisdom: Let it be

Let it be, let it be
Let it be, let it be
Whisper words of wisdom: Let it be

And when the broken hearted people living in the world agree
There will be an answer: Let it be
For though they may be parted
There is still a chance that they will see
There will be an answer: Let it be

Let it be, let it be
Let it be, let it be
Yeah, there will be an answer: Let it be

And when the night is cloudy
There is still a light that shines on me
Shine until tomorrow, let it be
I wake up to the sound of music
Mother Mary comes to me
Speaking words of wisdom: Let it be


當我發覺自己陷入苦惱的時候
聖母瑪莉亞來到我面前
說著智慧之語:讓它去吧!
在我黑暗的時刻裡
她就站在我面前
說著智慧之語:讓它去吧!

讓它去吧,隨它去吧!
讓它去吧,隨它去吧!
輕聲說著智慧之語:讓它去吧!

當世上所有心碎的人們都同意
會有一個答案:讓它去吧!
雖然他們也許分手了
他們仍有機會可以明白
會有一個答案:讓它去吧!

讓它去吧,隨它去吧!
讓它去吧,隨它去吧!
是的,會有一個答案:讓它去吧!

當夜晚烏雲密佈
有道光芒依然照耀著我
直到明日,讓它去吧!
我在音樂聲中醒來
聖母瑪莉亞來到我面前
說著智慧之語:讓它去吧!


 

沒有留言:

張貼留言